with my friends

with my friends

Friday, March 25, 2011

xie xie laoshi Aishah coz give beautiful dress n shawl from shanghai i ♥ u 4ever... (^_^)

Laoshi Aishah...seorang mualaf...lecture aku masa part 1 smpai part 3 degree nie...dia ajar mandarin... n xtau berbahasa mlayu...dari awal aku kenal...dia sangat2 baik..bukan saja mengajar malah banyak bercerita n nasihat...aku suka sangat2la dia..hehe dha cantik baik pulak tu...hmm nak dibandingkan dengan lecture melayu jauh skali la...so semalam lepas balik seminar aku terserempak dengan laoshi....so excited..hehe lastly we jumpa masa bln 2 ritu kot..aku gi umah dia kat kolej anggerik aku hadiahkan selendang warna turkuaz...12 ingit je kot... so semlm dia bgi aku dress ngn shawl..cantik sgt...hehehe tqvm laoshi... kami berborak dri kul 12 p.m smpai kul 1 pgi..hehe dia cakap dia nak ajak ak g mkn kt 1 tmpt...aku pun xtau ktna..so aku ckpla aku pndai memasak...hehehe dont worry k...hihi
tqvm laoshi....(^_^)

No comments:

Post a Comment