with my friends

with my friends

Wednesday, March 2, 2011

kedah vs selangor

semangat...
8.00 p.m 2/3/2011~ tibe2 mkcik aku ajak gi stadium shah alam..tgok bola..hihi hmmm mula2 malas nak pergi tpi pikir pegi jela isi masa lapng..hihi aku pun pegi la stadium..mber mkcik aku dtg jemput kul 8.30...
hmmm...kedah vs selangor mengingatkan aku kembali pada si budak itam...apen la sape lgi..huhu so cmne aku nk lupa ni..huhu al~kisahnya~~masa kitaorng couple dulu selalu ar gadoh2 manje la org kte perthnkan team masing2..hihi saat itu tersangatlah indah bgi aku..huhu arap2 dia pun sama..huhu sampai pertaruhkan topup..hihi team mana kalah kena topup..hik3.. nasib kedah menang...hik3 aku ingtkn main2 jew...tgok2 memg btol dia topupkan kt aku...hihi aku sebenarnya saje je pertaruhkan topup tu xtaula dia btul2..hihi pastu team kalah kena call team meng...mean kt sni dia kena call aku la borak2 sebab slngor kn klh time tu..hihihi
itu kisah masa 2009 or 2008 xclap aku..dh lma kan berlalu...kenangan semua tu...arap aku dpt abadikan kt sni..huhu
so, cmne aku nk lupa budak itam tu sedngkn bnda harian yg aku tgok,buat byk yg aku kongsi ngn dia dlu..huhu pelik kan...dua orng manusia yang x pernah bertentang mata tpi boleh mewujudkan beribu2 kenangan dngan dia..huhu ini semua bermula dari HATI.....huhu HATI ke MATA..mcm program dr muhaya dari mata ke hati... hmm byk leh blaja antara dari MATA KE HATI or HATI KE MATA....hihihi bolehla di conclude kt cni better dri MATA KE HATI bagi aku la kn...sebab pnglmn aku dri HATI KE MATA memang memeritkan..huhu k la kite ke topik asal kedah vs selangor...haiyaaa...dh manyak lari ini topik..hihihi
JOM TENGOK PICTURE KAT STADIUM...hehehe


yeahh...pkai bju itam sebab confius la konon..hihi

posing la konon..kedah f.a..yeahhh

auntie n the geng!!hihi

akhirnya...kalah...semangat hijau kuning tetap di hati..hihi
agak ramai jugak la penyokong kedah yang datang...

sedar2 dah kul 2.20 a.m...hehehe sibok meluahkan perasaan tetiba bantal memangil2....xpyhla nk berembun yaya oik...hehe wan shang hao!!!:)

No comments:

Post a Comment