with my friends

with my friends

Thursday, March 24, 2011

selesai sudah presentation my financial for my 250 million project... yeahhh

semalam hari yang agak busy...nak tgok x s-curve aku buat?? mesti nak kan...jap lagi aku upload.. dalam kelas aku ada 6 group so tiap2 group kena present about their proposal untuk propose for rehabilitation n beautification for 2km river klang....dalam byk2 kita buat budget ni...apa yang penting cash flow and s-curve.. kita present and bygkan owner tu berminat nak ambik kita coz income n outcome kite begitu kukuh and planning yg bagus...so apa2 project untuk develop and untuk bagi kita dapat tender if kita sebagai developer apa yang penting kita mesti planning budget tu betul2 cow2... kita buktikan kewangan kita kukuh n then s-curve cantik... s-curve nk dptkan bentuk S memang mustahil..tapi explanation and cross mesti cow2 ok.. ok kita tgok s-curve yang aku buat...hehe alhamdulillah lecture cakap group ak ok coz present financial detail and ada s-curve...like it!! hehe
ni  la s curve group aku..hehe yg biru tu income yg merah tu expenditure... kalo nanti masa keje pun owner nak tau planning kita ok ke x diaorang akan tgok cash flow.. that means lepas cross tu baru kita dapat income dari buat projek..so dari situ we know ''untung mali lepas cross n tahun bila maa'' hehe.. so aku kena ubah la bagi income dpt awl ckit..

No comments:

Post a Comment