with my friends

with my friends

Sunday, December 4, 2011

Allah itu maha kuasa.....

skang aku dh ada bukti ko memang kaki pompn...xpayahla nak mengayat aku lagi... sebelum ni aku pecaya ngn ko...ko nak sgt aku tnjuk bukti kan...skng aku dh ada bukti...aku jumpa gmbr ko bekepit ngn minah mna nth, gmbr tu ujung taun 2010...Tuhan tu maha kuasa...tergerak hati aku nak google "andrean afendi" thats it! i get it! wohohhhooo...tq Allah,puas hati aku... dlu bila aku ckp ko ni dh ad awek..ko xngaku kan..xkanla awek ko tu pondan yg ko xnk ngku an..ko surh aku tnjuk bukti kan...skng aku dh ada bukti...tnggu masa ja aku nk bperang ngn ko lahanat! xpayah la nak ayat2 aku dah... memg xrugi aku reply ''get out from my life!!'' ritu..huhu ko saje bgi hrpan kan sebb ko ingt ko tu hot sgt..plz la...kali ni mmg dh ada bukti so aku dh tgok ngn mata aku.. sblm ni aku still lgi angp ko kwn aku wlaupun ko wat aku camni.. Tpi skng ko memang org yg pling bodoh pnh aku jumpa n ko musuh seumor hidp aku!aku hrap ko akn alami apa yg aku rsa skng...3 taun bhrap..ini blsan ko..jntan spesis apa pon aku xtau la ko ni... satu je aku nk pesan kt ko :
kalau tak mampu mencintai, jangan pernah sentuh hati seseorang kalau tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji kalau tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah beri harapan kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan

Allah maha adil...tunggu dan lihat jela... (legasikithatiiniselepasmelepasgeramdisini)
bukti:



2 comments:

  1. syukur la beb Allah nak tunjuk jugak cmne perangai lelaki ni...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... Allah tau apa yg terbaik untuk kita kan... 4 taun aku berharap...hmmm skang baru aku paham...kita xboleh senang percaya kat orang...

    ReplyDelete