with my friends

with my friends

Saturday, February 12, 2011

mimpi.....

betol ke aku dh jumpa dia semalam? betol ke dia dtg jumpa aku semlm? aku mimpi ke ape smlm?huhuhu.. apen...aku dh kenal apen lebih 3 taun...tpi xpernah jumpa..biasala zaman budk2..kenal4,5 buln trus melekat..hihi planing mcm2 xgak jumpa...couple lak 5,6 bln pastu clash...hmmm tpi tetap contact coz masing2 baru terpikir..org lain couple jumpa ari2...kami??hmmm....imposible leh couple..kn3
AKHIRNYA... jam 9.00 pm dekat taman umah aku pinggirn usj... kami bersemuka..hihi 11/2/2011 kami jumpa..dtgnya saga itam..huhu..mak ai...jantung aku macam nak tercabot tunggu dia..huhu..n dia dpt gak cri aku kt tmn tu..huhu n then... borak2..hehehe just 30mint...dh 30 mint pe lgi...nk borak pe lgi kn...blik ler...huhu
aku nekad lepas jmpa semalam aku xnk contact dia...hmm why?? coz aku nak tau betol ke x dia sygkn ak..huhu
so skang aku masih tunggu..tpi yg peliknya macam planning lak WARNA BAJU kitaorng sama...hehe itam..n tulisan bju dia wrna coklat,aku pkai tudng coklat...hihi hmmmm...selesai sudah satu kes yg tertungak selama 3 taun..kikiki...dia jodoh aku ke????hmmmm....

No comments:

Post a Comment