with my friends

with my friends

Monday, February 28, 2011

biarkan dia dengan dirinya....

aku mesti lupakan dia.. yang penting Allah dh tentukan siapa jodoh aku...aku kena usaha lupakan dia...huhu maybe dia bukan jodoh aku...semakin sakit ati aku bila baca wall kat fb dia..huk3.. memang dia dh menang untuk sakitkan ati aku, tpi aku tetap aku... aku percaya satu hari nanti dia akan rasa macam mana aku rasa saat ini....dunia ni ibarat roda....berputar,berputar n berputar... yang penting aku kena usaha untuk sedikit pun tidak mengingati dia iaitu andrean bin afendi yang pandai n bijak mainkan ati perempuan....memang dia dah menang tapi ati aku yang sakit ni xkan padam selagi aku x usaha untuk buktikan yang aku boleh berjaya lebih dari dia...itu janji aku...aku perempuan yang pantang dicabar....

2 comments:

  1. assalamualaikum...
    stp ape yg kite katakn akn mnjd 1 doa.. hati2.. de kmngknan besar ia akn berlaku..

    ReplyDelete
  2. waalaikummussalam...berlaku???

    ReplyDelete