with my friends

with my friends

Thursday, May 12, 2011

menyesal gila aku approve mamat tuh..huhu eiiii geram!!!!!!!!!!!

menyemak jela status2 dia!! huhu aku rsa sakit ati...aku rasa mcam nk remove...huhu mnyesalnya aku approve dia balik...huhu prasan gila punya mamat!!huhu ingt bgus agknya...huhu dia memang sngaja la nk bgi aku skit ati..huhu napela ada manusia cmtu...dhla prasan...eiiiiiii nyesalnya aku approve dia!!!huhu xguna pnya jantan!! huhu ruhaya sabar k....huhu abaikan,abaikan,abaikan...fokus pada kerja k..huhu aku harap apen sedar la aku memang sakit ati ngn dia..huhu...jangan nak prasan sgt..jgn smpai aku remove k!!! sabar k...kita ikut ja rentak dia...sejauh mana dia nak skitkan ati aku kan...satu hari nnti dia akn trima blik...dendam tetap dendam...sabar ruhaya!

2 comments:

  1. beb....lau mu dah rase die g2 nape xremove jek die...buat semak jek

    ReplyDelete
  2. ikotkan ati na remove ja mek...tpi aku hidden kan saja..huhu xkan aku nk remove wat kali ke 2..huhu so aku hidden jela...mamat tuh memang prasan gila2..macam la bgus sgt

    ReplyDelete